نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ آیین تجلیل از برگزیدگان پانزدهمین جشنواره ملی کارفرمایان سلامت محور با حضور جمعی از مسئولان ارشد استانی در ایلام برگزار شد. این مراسم با هدف ارج نهادن به جایگاه کارفرمایان در سالمسازی محیطهای کار و صیانت از سرمایه های انسانی، نقطه عطفی در توجه به مقوله بهداشت حرفهای و ایمنی نیروی کار محسوب میشود. در این رویداد مهم، علی سلیمانی به پاس تلاشهای مستمر و اقدامات مؤثر در حفظ و ارتقای سطح سلامت کارگران، به عنوان کارفرمای سلامت محور استان ایلام شناخته شد و لوح تقدیر این عنوان ارزشمند به وی اهدا گردید. در متن این لوح تقدیر خطاب به مدیرعامل شرکت گاز ایلام آمده است: کارفرمایان از ارکان اصلی اشتغال و کارآفرینی در کشور محسوب میشوند که با سرمایه گذاری در عرصه تولید و خدمات و بهره گیری از توان فنی و تجربی خود، نقش بی بدیلی در رونق تولید، توسعه اقتصادی و ارتقای بهره وری ملی ایفا میکنند. افزون بر این، نقش کارفرمایان در سالم سازی محیط کار و ارتقای سلامت روانی و اجتماعی نیروی کار بر کسی پوشیده نیست. شایان ذکر است بر اساس ارزیابیهای دقیق صورت گرفته از سوی دبیرخانه مرکزی شورای هماهنگی ارائه مراقبت های بهداشتی به بیمه شدگان، شرکت گاز استان ایلام موفق شد با کسب بالاترین امتیازها از نهادهای ناظر، این عنوان برتر را از آن خود کند. نکته برجسته و حائز اهمیت این تقدیرنامه، امضای مشترک سه مقام عالی رتبه استانی بر آن است که نشان از اجماع کامل نهادهای نظارتی بر عملکرد این مجموعه دارد. این لوح توسط “علی رشیدی” مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، “مهدی خوش خبر” مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ایلام و “علی نیکونهاد” معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و رئیس مرکز بهداشت استان امضا و به مدیرعامل شرکت گاز اهدا شد. گفتنی است پانزدهمین دوره این جشنواره با استقبال گسترده بنگاه های اقتصادی در استان مواجه شد که نشان دهنده رشد آگاهی و توجه روزافزون به اهمیت سلامت در محیطهای کارگری است. شرکت گاز استان ایلام با اجرای برنامه های نظام مند در حوزه بهداشت حرفه ای، معاینات دورهای و ارتقای ایمنی محیط کار، توانسته است ضمن جلب رضایت کامل نهادهای نظارتی، به الگویی موفق و شاخص در میان واحد های صنعتی و تولیدی استان تبدیل شود. این موفقیت ارزشمند، گامی بلند در راستای تحقق اهداف توسعه پایدار و ترویج فرهنگ سلامت محوری در صنعت استان ایلام خواهد بود و نویدبخش تداوم رویکرد مسئولانه این مجموعه در قبال سرمایه های انسانی است.
ماناسپهر - تهران-رئیس قوه قضاییه گفت: مجموع اتفاقاتی که طی پنج سال اخیر در کشور رخ داد، به جهاتی در تاریخ ایران بینظیر است؛ دشمن طی این مدت، تروریسم اقتصادی و جنگ ترکیبی گسترده خود را علیه ملت ایران تشدید کرد.
ماناسپهر - در آیینی که در نمازخانه دفتر استان و با حضور مدیرکل کمیته امداد استان، معاونان، مدیران ارشد ستاد استان و جمعی از کارکنان شهرستان ایلام برگزار شد ، ضمن تجلیل از خدمات مدیر پیشین، مدیر جدید این شهرستان معرفی گردید.
ماناسپهر - مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از پیشبینی سه مجتمع نیروگاهی برای استان خبر داد و گفت: نخستین نیروگاه با ظرفیت ۳.۳ مگاوات در هفته جاری با حضور معاون اجرایی رئیسجمهور افتتاح و وارد مدار شد.
ماناسپهر - حیدر نعمتی فرماندار شهرستان مهران از ثبت تردد بیش از ۸۰ هزار زائر از مرز بینالمللی مهران از ابتدای ماه محرم تاکنون خبر داد و بر آمادگی کامل تمامی زیرساختهای رفاهی برای خدمترسانی به زائران حسینی تأکید کرد.