نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
ماناسپهر - آیین تجلیل از برگزیدگان پانزدهمین جشنواره ملی کارفرمایان سلامت محور در ایلام برگزار شد و طی آن، مهندس "علی سلیمانی"مدیرعامل شرکت گاز استان، با اهدای لوح تقدیری که به امضای مشترک مدیرکل تعاون، مدیر درمان تأمین اجتماعی و معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی رسیده است، به عنوان کارفرمای سلامت محور استان معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.