نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
مدیرکل کتابخانههای استان ایلام ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: این طرح به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اسلام (ص) اجرا میشود و هدف از آن، ترویج فرهنگ مطالعه و تسهیل دسترسی اعضا به منابع کتابخانهها است.
سمیه حیدری با اشاره به اینکه اعضای کتابخانهها میتوانند تا پایان شهریور ماه سال جاری نسبت به بازگرداندن منابع خود اقدام کنند، اضافه کرد: ما در تلاشیم تا با این طرح، زمینه را برای مشارکت بیشتر مردم در فعالیتهای فرهنگی فراهم کنیم.
وی در ادامه با تأکید بر اهمیت بازگرداندن به موقع کتابها گفت: کتابها سرمایههای فرهنگی ما هستند و هر کتابی که به امانت گرفته میشود، در واقع متعلق به همه اعضا است. عدم بازگشت به موقع یک کتاب، مانع از دسترسی فرد دیگری به آن میشود.
مدیرکل کتابخانههای عمومی ایلام همچنین به محدودیتهای مالی اشاره کرد و افزود: کتابخانههای عمومی استان منبع درآمدی ندارند و امکان جایگزینی سریع کتابهای دیرکردی فراهم نیست و این موضوع هم بر اهمیت همکاری اعضا برای حفظ و نگهداری منابع موجود میافزاید.
حیدری به هزینههای ثبتنام نیز اشاره کرد و گفت: هزینه عضویت سالانه در کتابخانه مرکزی ایلام ۱۰۰ هزار تومان و در سایر کتابخانههای عمومی استان ۵۰ هزار تومان است که این مبالغ صرف بهبود خدمات و غنیسازی منابع کتابخانهها میشود.
وی در پایان ضمن درخواست از اعضا برای بهرهگیری از فرصت پیش رو، عنوان کرد: مشارکت فعال در این حرکت فرهنگی هم میتواند کتابخانهها را در تامین بخشی از هزینه ها کمک کند و هم اینکه دیگر اعضا را از کتابهای موجود محروم نکند.
لازم به ذکر است که مبلغ جریمه دیرکرد برای هر روز تأخیر در بازگرداندن کتاب، ۵۰۰ تومان تعیین شده است.
ماناسپهر - تهران-رئیس قوه قضاییه گفت: مجموع اتفاقاتی که طی پنج سال اخیر در کشور رخ داد، به جهاتی در تاریخ ایران بینظیر است؛ دشمن طی این مدت، تروریسم اقتصادی و جنگ ترکیبی گسترده خود را علیه ملت ایران تشدید کرد.
ماناسپهر - در آیینی که در نمازخانه دفتر استان و با حضور مدیرکل کمیته امداد استان، معاونان، مدیران ارشد ستاد استان و جمعی از کارکنان شهرستان ایلام برگزار شد ، ضمن تجلیل از خدمات مدیر پیشین، مدیر جدید این شهرستان معرفی گردید.
ماناسپهر - مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از پیشبینی سه مجتمع نیروگاهی برای استان خبر داد و گفت: نخستین نیروگاه با ظرفیت ۳.۳ مگاوات در هفته جاری با حضور معاون اجرایی رئیسجمهور افتتاح و وارد مدار شد.
ماناسپهر - حیدر نعمتی فرماندار شهرستان مهران از ثبت تردد بیش از ۸۰ هزار زائر از مرز بینالمللی مهران از ابتدای ماه محرم تاکنون خبر داد و بر آمادگی کامل تمامی زیرساختهای رفاهی برای خدمترسانی به زائران حسینی تأکید کرد.