نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
ماناسپهر - تهران - وزیر دفاع آلمان اعلام کرد که رئیس جمهور آمریکا مسئول بسته شدن تنگه هرمز است و باز شدن این تنگه در راستای منافع اروپا است.
ماناسپهر - تهران- فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) در واکنش به اعلام بسته شدن تنگه هرمز از سوی ایران به علت نقض ماده یک تفاهم نامه بین تهران و واشنگتن، عنوان کرد که همچنان هوشیار است.
ماناسپهر - تهران- پس از اعلام ایران در مورد بسته شدن مجدد تنگه هرمز به دلیل تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی علیه لبنان، نخست وزیر و وزیر امور خارجه رژیم اشغالگر دستور توقف تجاوزات ارتش خود به لبنان را صادر کردند.
ماناسپهر - نیویورک -فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکایی در منطقه موسوم به سنتکام، پایان محاصره دریایی ایران را اعلام کرد.
ماناسپهر - تهران- رسانههای آمریکایی و اروپایی با پوشش گسترده خبر امضای تفاهمنامه میان ایران و آمریکا، بر موضوعاتی از جمله پایان درگیریها، بازگشایی تنگه هرمز، کاهش یا لغو برخی تحریمها، آغاز مذاکرات درباره برنامه هستهای ایران و پیامدهای اقتصادی این تفاهم برای بازارهای جهانی انرژی تمرکز کردند.
ماناسپهر - تهران- در متن این یادداشت که به شکل اختصاصی در اختیار ایرنا قرار داده شده، آمده است: «جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا و متحدان آنها در جنگ حاضر، با امضای این یادداشت تفاهم خاتمه فوری و دائمی عملیاتهای نظامی را در تمامی جبههها، از جمله در لبنان، اعلام کرده و تعهد میکنند از این پس هیچ جنگ یا هیچ عملیات نظامی علیه یکدیگر آغاز نکنند و از تهدید یا استفاده از زور علیه یکدیگر خودداری کنند و تمامیت ارضی و حاکمیت لبنان را تضمین کنند.»
ماناسپهر - حجتالاسلام علیاصغر ولایتی، کارشناس مسائل اقتصادی، در سخنانی به موضعگیری درباره مذاکرات و توافقات با دولت آمریکا پرداخت.
ماناسپهر - تهران- یک سال پس از اولین جنگی که آمریکا و اسرائیل با اهدافی موهوم آغاز کردند، اکنون معادله از میدان نبرد به میز مذاکره منتقل شده؛ جایی که تهران معتقد است موفقیت نظامی زمانی معنا پیدا میکند که در قالب توافقات سیاسی، حقوقی و دیپلماتیک تثبیت شود و از این رو در تلاش است پیروزی تاکتیکی در میدان جنگ را به دستاورد استراتژیک در عرصه بینالمللی تبدیل کند.