نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
ماناسپهر - تهران - معاون حقوقی و بینالملل وزیر امور خارجه تاکید کرد که «مسیرهای موازی یا تصمیمسازی خارج از ملاحظات ایران» عبور ایمن در تنگه هرمز را تضمین نمیکند.
ماناسپهر - تهران-سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به دنبال ادعاهای مقامات آمریکایی مبنی بر برقرار شدن خط مستقیم بین ایران و آمریکا درخصوص تنگه هرمز، اعلام میشود این موضوع دروغ محض است و به شدت تکذیب میشود.
ماناسپهر - تهران – روزگاری سه قدرت اروپایی پای ثابت، میانجی اصلی و طرف مشورت دائمی مذاکرات در مورد پرونده هستهای ایران بودند. بین سالهای ۲۰۰۳ تا ۲۰۲۳ انگلیس، فرانسه و آلمان نقش فعال و تعیینکنندهای در چارچوب مذاکرات ایران و غرب داشتند، اما در سالهای اخیر این نقش به تدریج کمرنگ شدهاست تا جایی که امروز در گفتوگوهای میان ایران و آمریکا هیچ رد پایی از کشورهای اروپایی دیدهنمیشود و نقش میانجیگری و تسهیلگری کاملاً به کشورهای منطقه منتقل شدهاست.
ماناسپهر - ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه با تأکید بر لزوم حفظ انسجام داخلی تاکید کرد: نقد و مطالبهگری تا جایی که به تفرقه و تضعیف جبهه داخلی منجر نشود امری پذیرفتنی است، اما زیر سوال بردن نمایندگان نظام و تیم مذاکرهکننده در عمل کمک به دشمن است؛ زیرا این افراد با تأیید و در چارچوب سیاستهای کلان نظام حرکت میکنند.
ماناسپهر - نیویورک –آمریکا و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس با انتشار بیانیهای مشترک بر حمایت از روند مذاکرات میان تهران – واشنگتن و تداوم کاهش تنشهای منطقهای و حفظ امنیت مسیرهای راهبردی تاکید و مواضع خود درباره لبنان، غزه، سوریه، عراق و امنیت خلیج فارس را اعلام کردند.
ماناسپهر - تهران- روند شکلگرفته در بورگناشتوک نشان میدهد که تهران به دنبال توافقی مبتنی بر راستیآزمایی، منافع ملموس و دستاوردهای قابل سنجش است؛ رویکردی که هدف آن عبور از الگوی «توافق روی کاغذ» و حرکت به سمت «توافق مبتنی بر اجرا» است.
ماناسپهر - تهران - رئیس هیات مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران گفت: جزو نفرات اولی بودم که در آغاز جنگ بهروشنی گفتیم همه بدانند هرگز اداره تنگه هرمز به وضعیت قبل از جنگ باز نخواهد گشت البته قوانین بینالمللی رعایت میشود و تنگه هرمز با رعایت این قوانین و با ترتیبات ایرانی، توسط ایران اداره خواهد شد.
ماناسپهر - تهران - عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، بزرگترین بازنده تفاهمنامه ایران و آمریکا را رژیم صهیونیستی برشمرد و گفت: تحلیلگران و کارشناسان مسائل بین الملل این تفاهمنامه را «پیروزی کامل سیاسی» برای جمهوری اسلامی ایران میدانند.