نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
به گزارش خبرنگار ایرنا، نشست ساماندهی پارکینگ مرکزی شهر و جابهجایی دستفروشان صبح امروز (شنبه) با حضور دادستان، شهردار ایلام و شماری از مدیران استان برگزار شد.
شهردار ایلام در این نشست گفت: متاسفانه با وجود پیگیریهای چند سال گذشته، موضوع ساماندهی دستفروشان و تعیین تکلیف پارکینگ مرکزی تاکنون به نتیجه نرسیده بود اما با تصمیمهای جدید، این مشکل در ۴۸ ساعت آینده برطرف خواهد شد.
افشین مظفری افزود: پیرو دستور دادستان ایلام، امور عشایری موظف شده است نسبت به جانمایی و استقرار دستفروشان در مکان مشخص اقدام کند و همزمان نصب بنرهای اطلاعرسانی و صدور مجوز شورای ترافیک برای پارکینگ نیز انجام گیرد.
شهردار ایلام ادامه داد: آمارگیری رسمی از دستفروشان سطح شهر نیز انجام شده است و انتظار میرود رسانهها در زمینه اطلاعرسانی و اقناع افکار عمومی همکاری لازم با این دستگاه خدمات رسان داشته باشند.
مظفری تاکید کرد که دستفروشان ۴۸ ساعت مهلت دارند از این محدوده خارج شوند و طبق هماهنگی و مجوز دادستان ایلام در صورت تمکین نکردن با عواقب قضایی مواجه خواهند شد.
دستفروشی در ایلام بهویژه در محدوده مرکزی شهر در سالهای اخیر به یکی از مسائل و چالشهای مهم شهری تبدیل و همواره موجب نارضایتی شهروندان و کسبه رسمی شده است.
بارها طرحهایی برای ساماندهی این قشر و ایجاد بازارچههای دائمی مطرح شد اما به دلیل نبود زیرساخت یا مکان مناسب اجرایی نشد.
پارکینگ مرکزی نیز به عنوان یکی از گرههای ترافیکی در هسته مرکزی شهر، سالهاست که محل بحث و مطالبه عمومی است.
با تصمیم جدید مدیریت شهری، انتظار میرود این بار گامی عملی برای پایان دادن به مشکلات مزمن ترافیک و دستفروشی در مرکز شهر ۲۲۰ هزار نفری ایلام برداشته شود.
ماناسپهر - تهران-رئیس قوه قضاییه گفت: مجموع اتفاقاتی که طی پنج سال اخیر در کشور رخ داد، به جهاتی در تاریخ ایران بینظیر است؛ دشمن طی این مدت، تروریسم اقتصادی و جنگ ترکیبی گسترده خود را علیه ملت ایران تشدید کرد.
ماناسپهر - در آیینی که در نمازخانه دفتر استان و با حضور مدیرکل کمیته امداد استان، معاونان، مدیران ارشد ستاد استان و جمعی از کارکنان شهرستان ایلام برگزار شد ، ضمن تجلیل از خدمات مدیر پیشین، مدیر جدید این شهرستان معرفی گردید.
ماناسپهر - مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از پیشبینی سه مجتمع نیروگاهی برای استان خبر داد و گفت: نخستین نیروگاه با ظرفیت ۳.۳ مگاوات در هفته جاری با حضور معاون اجرایی رئیسجمهور افتتاح و وارد مدار شد.
ماناسپهر - حیدر نعمتی فرماندار شهرستان مهران از ثبت تردد بیش از ۸۰ هزار زائر از مرز بینالمللی مهران از ابتدای ماه محرم تاکنون خبر داد و بر آمادگی کامل تمامی زیرساختهای رفاهی برای خدمترسانی به زائران حسینی تأکید کرد.