نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
علی اصغر چاغروندی در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: سال گذشته ۶۸ میلیون لیتر بنزین (پنج ماهه) در جایگاه های سوخت استان مصرف شد که این میزان در سال جاری با ۷۴ میلیون لیتر ۹ درصد افزایش را نشان می دهد. به گفته وی این میزان افزایش مصرف در مدت یاد شده مربوط […]
علی اصغر چاغروندی در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: سال گذشته ۶۸ میلیون لیتر بنزین (پنج ماهه) در جایگاه های سوخت استان مصرف شد که این میزان در سال جاری با ۷۴ میلیون لیتر ۹ درصد افزایش را نشان می دهد. به گفته وی این میزان افزایش مصرف در مدت یاد شده مربوط به ایام تعطیلات تابستان و مسافرت هایی این فصل است که با درصد رشد مصرف در سراسر کشور همخوانی دارد. مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی ایلام با اشاره به اینکه در نیمه دوم سال مصرف بنزین در استان پایین خواهد آمد، یادآور شد: بطور قطع با توجه به اتمام تعطیلات و آغاز فصل سرما و کاهش نقل و انتقالات مسافرت ها کاهش پیدا می کند این رشد مصرف خود را به صورت کاهشی نشان خواهد داد. به گفته چاغروندی مصرف سایر فرآورده های نفتی از جمله نفت سفید، گاز مایع و نفت – گاز نسبت به مدت مشابه سال 96 کاهش چشمگیری داشته است. 63 جایگاه عرضه سوخت شامل 44 باب جایگاه عرضه فرآورده سوختی بنزین، گازوییل و 19 باب جایگاه CNG تک منظوره و 2 منظوره در استان ایلام فعال است./ایرنا
این مطلب بدون برچسب می باشد.
ماناسپهر - تهران - وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برای آیین گرامیداشت شهدای بمباران شیمیایی سردشت پیامی ارسال کرد.
ماناسپهر - نیویورک - معاون رئیس جمهوری آمریکا از راهبرد دولت دونالد ترامپ در قبال ایران دفاع کرد و گفت: اگر با تهران به توافق نهایی برسیم، عالی است.
ماناسپهر - تهران - سخنگوی دولت گفت: با توجه به معافیتهای اخیر و رفع محدودیتهای صادرات نفتی، از امروز، شنبه ششم تیرماه، تخصیص و تأمین ارز برای واردات افزایش معناداری خواهد داشت و در نخستین مرحله، دو میلیارد دلار برای بخش صنعت تأمین میشود.
ماناسپهر - تهران - معاون اول رئیسجمهور با بیان اینکه مراسم وداع و تشییع رهبر شهید انقلاب یکی از مهمترین حوادث قرن بیست و یکم است، از آمادگی و هماهنگی نهایی دستگاههای حاکمیتی برای برگزاری این مراسم خبر داد و بر لزوم روایتسازی و مستندسازی برای مردم سراسر دنیا تاکید کرد.