نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
وی در تشریح اقدامات انجام شده اظهار داشت: در حوزه صدور سند و در راستای ماموریت سند تحول وتعالی قوه قضائیه با عنوان پیشگیری از وقوع جرائم ودعاوی وکاهش ورودی پرونده به دستگاه قضائی ،بازرسی کل استان ایلام در راستای بازرسی های موردی برای تمامی دستگاههای اجرائی استان نسبت به احصاء اموال غیر منقول اقدام و در این بازرسی ها تعداد ۲۳۰ ملک فاقد سند ثبتی و تعداد ۲۸۱ ملک ثبت نشده در سامانه سادا نوین و همچنین ۱۰۱ ملک دارای سند دفترچه ای شناسائی و در قالب پیشنهاد اصلاحی دستگاههای مربوطه را مکلف به اخذ سند ثبتی برای املاک فاقد سند و تعویض سند دفترچه ای به تک برگ و همچنین ثبت املاک در سامانه نمودیم و تاکنون تعداد زیادی از املاک سند دار شدند و همکاران تا اجرای کامل پیشنهادات موضوع را پیگیری می نمایند.
روشنی افزود:با توجه به اینکه برخی افراد سود جو با سوء استفاده از نبود سند رسمی نسبت به املاک فاقد سند طرح دعوی می کردند از این به بعد چنانچه ملک فاقد سندی در دستگاهی شناسائی شود و مدیر مربوطه برای ثبت آن اقدام ننموده باشد قطعا وفق مقررات با قصور وکوتاهی مدیر و دیگر مسببین برخورد و اگر دعوائی به طرفیت دستگاه از سوی اشخاص حقیقی یا حقوقی مطرح و مالکیت ملک از ید دستگاه خارج شود . مدیر مربوطه مرتکب جرم اهمال منجر به تضییع شده و مسئول پرداخت خسارت می باشد.
شایان ذکر است، در سفردکتر بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به استان ایلام و در جلسه شورای قضایی استان از اقدامات بازرسی کل استان ایلام در پیشبرد قانون الزام و ساماندهی صدور اسناد اموال غیرمنقول دستگاه های اجرایی تقدیر شد که بیانگر نقش مؤثر بازرسی استان در اجرای سیاست های کلان قوه قضائیه و تقویت شفافیت و تثبیت مالکیت اموال دولتی در استان ایلام است.
ماناسپهر - طی حکمی از سوی فرمانده کل انتظامی کشور، سرهنگ علی آژنگ به عنوان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان ایلام منصوب شد.
ماناسپهر - آیین تجلیل از برگزیدگان پانزدهمین جشنواره ملی کارفرمایان سلامت محور در ایلام برگزار شد و طی آن، مهندس "علی سلیمانی"مدیرعامل شرکت گاز استان، با اهدای لوح تقدیری که به امضای مشترک مدیرکل تعاون، مدیر درمان تأمین اجتماعی و معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی رسیده است، به عنوان کارفرمای سلامت محور استان معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.
ماناسپهر - تهران - عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، بزرگترین بازنده تفاهمنامه ایران و آمریکا را رژیم صهیونیستی برشمرد و گفت: تحلیلگران و کارشناسان مسائل بین الملل این تفاهمنامه را «پیروزی کامل سیاسی» برای جمهوری اسلامی ایران میدانند.
ماناسپهر - تهران- معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار وزیر امور خارجه چین، با تاکید بر شراکت راهبردی دو کشور، از حمایتهای سیاسی دولت چین در جریان جنگ اخیر قدردانی کرد و با اشاره به ظرفیتهای گسترده موجود، بر ضرورت تقویت همکاریهای دو کشور در حوزههای مختلف سیاسی، اقتصادی و امنیتی تأکید کرد.