تجدید میثاق کارکنان مخابرات منطقه ایلام با حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۴

ماناسپهر - با فرارسیدن چهل‌ و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، کارکنان مخابرات منطقه ایلام با رهبر معظم انقلاب و آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب عهدی دوباره بستند.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه ایلام،مهندس نبی پور مدیر مخابرات منطقه ایلام، و جمعی از مدیران، کارکنان و بسیجیان مخابرات از آرمان‌های با حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) حمایت نمودند.

مهندس نبی پور حضور سبز و پرصلابت مردم که نماد همبستگی امت و نشان‌دهنده عزم آنها در پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی است را، لبیک به دعوت مقام عظمای ولایت دانست و از حضور پر رنگ مردم در راهپیایی و محکومیت نظام استکباری به‌ویژه آمریکا و رژیم کودک کش اسراییل قدردانی نمود.

مدیر مخابرات منطقه ایلام عنوان کرد؛ در عصر کنونی توسعه ارتباطات زیرساختی و داشتن امنیت پایدار ارتباطی در مقابل تهدیدهای سایبری نظام سلطه را لازم و ضروری دانست و گفت؛ مهمترین زیرساخت لازم برای تحقق این امر مهم، اجرای پروژه‌ی برگردان ملی فیبر نوری است که با هدف ارتقای کیفیت و ارائه خدمات امن و پایدار مقدمات عدالت ارتباطی در نقاط مختلف استان را فراهم می سازد.

وی در پایان خاطر نشان کرد:کارکنان خدوم مخابرات منطقه ایلام علاوه بر وظیفه سازمانی خود با مشارکت فعال در کلیه مراسمات مذهبی و فرهنگی با روحیه‌ی جهادی، با برپایی موکب شهدای مخابرات منطقه ایلام با افتخار از مردم حاضر در راهپیمایی پذیرایی بعمل آوردند.