نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
ایلام – استاندار ایلام گفت: پروژه احداث رمپهای دوربرگردان کنارگذر کمربندی شرقی شهر ایلام با اعتبار ۳۲۹ میلیارد ریال تا ۲ ماه آینده بهبهرهبرداری میرسد.
حسن بهرامنیا روز شنبه در جریان بازدید از از پروژه احداث رمپهای دوربرگردان کنارگذر کمربندی شرقی شهر ایلام اظهار داشت: ۴۵ روز از آغاز عملیات اجرایی این پروژه میگذرد که با اختصاص اعتبارات از محل اربعین و با پیگیریهای انجام شده توسط دفتر فنی استانداری و همراهی منابع طبیعی استان، ظرف دوماه آینده این پروژه مهم به بهرهبرداری میرسد.
وی، یکی از خلاهای شهر ایلام را نبود دوربرگردان به چغاسبز و آرامستان شهر ایلام عنوان کرد و گفت: این پروژه در تسهیل تردد مردم شهر ایلام و زوار بسیار موثر است.
استاندار ایلام با بیان اینکه تا آخرین لحظه مسیر خدمت ادامه دارد، تاکید کرد: در آخرین روزهای خدمت در قامت نماینده عالی دولت در استان ایلام، از همه مردم و مسئولان سراسر استان به واسطه دلدادگی به نظام و انقلاب و اینکه بیشترین همراهی و همکاری را برای توسعه و پیشرفت استان داشتند تقدیر و تشکر مینمایم، ما این همراهی و همکاری را لمس کردیم و قدرشناس آنها هستیم.
بهرام نیا خاطرنشان کرد: شاید در مسیر خدمت به طور ناخواسته کوتاهیهایی صورت گرفته است که انتظار داریم مردم این قصورات ناخواسته را به بزرگی خود بر ما ببخشند و ما را حلال کنند.
وی با بیان اینکه تا آخرین لحظات پایکار خدمت به مردم و در مسیر خدمت هستیم، اضافه کرد: به عهد، پیمان و میثاقی که در روز اول خدمت با مردم بستم عمل کردم و تا آخرین لحظه خدمت، پای کار هستم. استاندار ایلام گفت: در پایان از صدا و سیما و رسانههای استان که همواره و در تمامی مراحل ما را همراهی کردند قدردانی میکنم./ایرنا
ماناسپهر - تهران-رئیس قوه قضاییه گفت: مجموع اتفاقاتی که طی پنج سال اخیر در کشور رخ داد، به جهاتی در تاریخ ایران بینظیر است؛ دشمن طی این مدت، تروریسم اقتصادی و جنگ ترکیبی گسترده خود را علیه ملت ایران تشدید کرد.
ماناسپهر - در آیینی که در نمازخانه دفتر استان و با حضور مدیرکل کمیته امداد استان، معاونان، مدیران ارشد ستاد استان و جمعی از کارکنان شهرستان ایلام برگزار شد ، ضمن تجلیل از خدمات مدیر پیشین، مدیر جدید این شهرستان معرفی گردید.
ماناسپهر - مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از پیشبینی سه مجتمع نیروگاهی برای استان خبر داد و گفت: نخستین نیروگاه با ظرفیت ۳.۳ مگاوات در هفته جاری با حضور معاون اجرایی رئیسجمهور افتتاح و وارد مدار شد.
ماناسپهر - حیدر نعمتی فرماندار شهرستان مهران از ثبت تردد بیش از ۸۰ هزار زائر از مرز بینالمللی مهران از ابتدای ماه محرم تاکنون خبر داد و بر آمادگی کامل تمامی زیرساختهای رفاهی برای خدمترسانی به زائران حسینی تأکید کرد.