نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
ایلام – استاندار ایلام از تردد ۲ میلیون و ۷۴۷ هزار و ۴۸۸ نفر از ابتدای ماه صفر تا کنون از طریق مرز مهران خبر داد.
” حسن بهرام نیا” روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در پایانه شهید سلیمانی مرز مهران، اظهار کرد: از این تعداد یک میلیون و ۵۱۹ هزار و ۸۴۴ نفر از طریق مرز مهران به عتبات عالیات سفر کرده اند.
وی با بیان اینکه همچنین در این مدت یک میلیون و ۲۲۷ هزار و ۶۳۴ نفر از مرز مهران وارد کشور شده است، تصریح کرد: از روز گذشتهد موج بازگشت زائران اربعین حسینی از عتبات عالیات آغاز شده است.
استاندار ایلام با اشاره به اینکه تمامی تمهیدات لازم برای بازگشت زوار اربعین حسینی در مهران فراهم است، گفت: موکب های میدان اربعین، پایایانه مسافری برکت(شهید رئیسی) پارکینگ بزرگ اربعین و سطح شهر مهران برای پذیرایی از زوار آمادگی کامل دارند.
بهرام نیا با تاکید بر اینکه زوار بعد از ورود به کشور و قبل از حرکت با خودروهای شخصی استراحت کافی داشته باشند، افزود: تردد خودروها در مسیر ایلام به مهران روان است و مشکلی در این زمینه وجودندارد.
استاندار ایلام در ادامه از پارکینگ بزرگ اربعین بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت خدماترسانی به زوار و خروج خودروهای پارک شده از این پارکینگ قرار گرفت.
وی بر تأمین آب خنک، نظافت سرویسهای بهداشتی، استقرار موکب خدمترسان در موج بازگشت و بهبود عملکرد ناوگان اتوبوسرانی درون شهری جهت انتقال زائران از مرز تا درون پارکینگ اربعین تأکید کرد.
به گزارش ایرنا، مرز مهران کانون اصلی تردد زوار اربعین حسینی است و به گفته استاندار ایلام تا کنون بیش از ۸۰ درصد زواری که از این مرز به سفر اربعین رفته اند به کشور از طریق همین مرز بازگشته اند./ایرنا
ماناسپهر - تهران-رئیس قوه قضاییه گفت: مجموع اتفاقاتی که طی پنج سال اخیر در کشور رخ داد، به جهاتی در تاریخ ایران بینظیر است؛ دشمن طی این مدت، تروریسم اقتصادی و جنگ ترکیبی گسترده خود را علیه ملت ایران تشدید کرد.
ماناسپهر - در آیینی که در نمازخانه دفتر استان و با حضور مدیرکل کمیته امداد استان، معاونان، مدیران ارشد ستاد استان و جمعی از کارکنان شهرستان ایلام برگزار شد ، ضمن تجلیل از خدمات مدیر پیشین، مدیر جدید این شهرستان معرفی گردید.
ماناسپهر - مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از پیشبینی سه مجتمع نیروگاهی برای استان خبر داد و گفت: نخستین نیروگاه با ظرفیت ۳.۳ مگاوات در هفته جاری با حضور معاون اجرایی رئیسجمهور افتتاح و وارد مدار شد.
ماناسپهر - حیدر نعمتی فرماندار شهرستان مهران از ثبت تردد بیش از ۸۰ هزار زائر از مرز بینالمللی مهران از ابتدای ماه محرم تاکنون خبر داد و بر آمادگی کامل تمامی زیرساختهای رفاهی برای خدمترسانی به زائران حسینی تأکید کرد.