نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
ایلام – استاندار ایلام با بیان اینکه پل پدافندی کنجانچم مسیر ایلام- مهران هفته آینده زیر بار ترافیک میرود، گفت: زیرساختهای اربعین استان برای تسهیل در تردد زوار آماده است.
به گزارش ایرنا، ” حسن بهرامنیا” روز سه شنبه در جریان بازدید از زیرساختهای اربعین حسینی در مسیر ایلام – مهران، اظهار کرد: این پل در راستای تکمیل زیرساختهای استان و چهارخطه کردن مسیر ایلام – مهران در کمتر از چهار ماه و با اعتبار ۲۲۰میلیارد ریال ساخته شده است.
وی با بیان اینکه این پل تا هفته آینده زیر بار ترافیک خواهد رفت، افزود: این پل پدافندی از نواقص محور چهارخطه ایلام – مهران در کیلومتر ۵۶ بود که با توان خوب پیمانکار و همت اداره کل راهداری استان به سرانجام رسید و در اربعین مورد استفاده مردم استان و زائران قرار خواهد گرفت.
استاندار ایلام در ادامه از موکب سهراهی صالحآباد و حسینیه آیتالله حیدری روستای گُلان مهران نیز بازدید و بر تامین تجهیزات مورد نیاز مسجد سهراهی صالحآباد تأکید کرد.
بهرامنیا همچنین از مجتمع رفاهی – بهداشتی سهراهی جندالله در محور ایلام – مهران بازدید کرد و گفت: تجهیزات این مجتمع و محوطه این مجتمع برای حضور زوار و ارائه خدمات مطلوب به آنان در اسرع وقت تکمیل شود.
وی همچنین از تقاطع غیرهمسطح ماربره در محور ایلام – مهران نیز بازدید کرد.
به گفته ” فرشاد دوستی” مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام، این پروژه در مسیر ایلام به مهران تا ۱۵ مردادماه سال جاری زیر بار ترافیکی قرار خواهد گرفت.
به گزارش ایرنا، رزمایش اربعین در مرز مهران با حضور رؤسای کمیتههای ۱۸گانه ستاد اربعین حسینی استان ایلام به منظور آمادگی هر چه بیشتر این کمیتهها برای خدماتدهی مستمر به زوار برگزار میشود./ایرنا
ماناسپهر - تهران-رئیس قوه قضاییه گفت: مجموع اتفاقاتی که طی پنج سال اخیر در کشور رخ داد، به جهاتی در تاریخ ایران بینظیر است؛ دشمن طی این مدت، تروریسم اقتصادی و جنگ ترکیبی گسترده خود را علیه ملت ایران تشدید کرد.
ماناسپهر - در آیینی که در نمازخانه دفتر استان و با حضور مدیرکل کمیته امداد استان، معاونان، مدیران ارشد ستاد استان و جمعی از کارکنان شهرستان ایلام برگزار شد ، ضمن تجلیل از خدمات مدیر پیشین، مدیر جدید این شهرستان معرفی گردید.
ماناسپهر - مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از پیشبینی سه مجتمع نیروگاهی برای استان خبر داد و گفت: نخستین نیروگاه با ظرفیت ۳.۳ مگاوات در هفته جاری با حضور معاون اجرایی رئیسجمهور افتتاح و وارد مدار شد.
ماناسپهر - حیدر نعمتی فرماندار شهرستان مهران از ثبت تردد بیش از ۸۰ هزار زائر از مرز بینالمللی مهران از ابتدای ماه محرم تاکنون خبر داد و بر آمادگی کامل تمامی زیرساختهای رفاهی برای خدمترسانی به زائران حسینی تأکید کرد.