نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
ایلام – آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد در ایلام با حضور ۸۰۳ نفر در ۲ حوزه امتحانی برگزار شد.
به گزارش ایرنا، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری این آزمون، با اشاره به شرکت ۸۰۳ نفر در آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد این استان ، اظهار کرد: سهمیه استان ایلام در این آزمون استخدامی ۴۹۵ نفر است.
محمد رحیمی گفت: این آزمون با همت دولت سیزدهم و با همکاری سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی برگزار شده که از زمان تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تا کنون بی سابقه است.
وی با بیان اینکه این آزمون برای استخدام در ۳۰ دستگاه اجرایی استان برگزار شده است، افزود: برگزاری این آزمون یکی از با اهمیتترین و خاصترین پروژههای دولت مردمی ایران قوی در راستای خدمترسانی به جامعه معزز خانواده شهدا و ایثارگران بوده است.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام یادآور شد: این آزمون در راستای اجرایی کردن بند ج ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه با صدور ۳۲ هزار مجوز شغلی همزمان با سراسر کشور برگزار شده است.
رحیمی با بیان اینکه این آزمون در ۲ حوزه خواهران و برادران در مرکز استان برگزار شد، خاطرنشان کرد: اشتغال، مسکن و درمان از حمله مهم ترین برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران برای جامعه بزرگ ایثارگران کشور است.
به گزارش ایرنا، دوست محمدی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام، داراب پور رییس اداره حراست و غریبی معاون سلامت و توانمندسازی بنیاد شهید استان از نحوه برگزاری آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد استان بازدید کردند.
ماناسپهر - تهران-رئیس قوه قضاییه گفت: مجموع اتفاقاتی که طی پنج سال اخیر در کشور رخ داد، به جهاتی در تاریخ ایران بینظیر است؛ دشمن طی این مدت، تروریسم اقتصادی و جنگ ترکیبی گسترده خود را علیه ملت ایران تشدید کرد.
ماناسپهر - در آیینی که در نمازخانه دفتر استان و با حضور مدیرکل کمیته امداد استان، معاونان، مدیران ارشد ستاد استان و جمعی از کارکنان شهرستان ایلام برگزار شد ، ضمن تجلیل از خدمات مدیر پیشین، مدیر جدید این شهرستان معرفی گردید.
ماناسپهر - مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از پیشبینی سه مجتمع نیروگاهی برای استان خبر داد و گفت: نخستین نیروگاه با ظرفیت ۳.۳ مگاوات در هفته جاری با حضور معاون اجرایی رئیسجمهور افتتاح و وارد مدار شد.
ماناسپهر - حیدر نعمتی فرماندار شهرستان مهران از ثبت تردد بیش از ۸۰ هزار زائر از مرز بینالمللی مهران از ابتدای ماه محرم تاکنون خبر داد و بر آمادگی کامل تمامی زیرساختهای رفاهی برای خدمترسانی به زائران حسینی تأکید کرد.