نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
ماناسپهر - تهران- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اشاره به اثر قابل توجه کاهش مصرف در استان تهران، گفت: پیشبینی ما این است که اگر هر مشترک در استان تهران فقط ۱۰ درصد صرفهجویی کند، معادل یکهزار مگاوات آورده برای شبکه ایجاد میشود.
ماناسپهر - ایلام -معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام از نصب شمارنده هوشمند بر روی ۷۲۰ حلقه چاه مجاز کشاورزی خبر داد و گفت که این کار در راستای مدیریت مصرف و صیانت از منابع آب زیرزمینی استان در حال اجرا است.
ماناسپهر - ایلام - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام با اشاره به پاداش ۳۰ درصدی برای مشترکانی که ۱۰ درصد در مصرف برق صرفهجویی کنند، از شناسایی و اصلاح یکهزار انشعاب غیرمجاز و معیوب در قالب طرح «مهتاب» در استان خبر داد.
ایلام -مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام اعلام کرد که نزدیک به ۳۱ هزار دستگاه شمارنده هوشمند برق تا کنون با هدف بهینهسازی مصرف به مشترکان استان در بخشهای مختلف واگذار شده است.
ایلام - همزمان با افزایش بیسابقه دمای هوا در استان ایلام و اوجگیری مصرف وسایل سرمایشی، مصرف برق از مرز ۵۰۰ مگاوات گذر کرد، شرایطی که زنگ هشدار را برای شهروندان و مدیران به صدا درآورده و ضرورت صرفهجویی را بیش از هر زمان دیگری به اولویت تبدیل کرده است.
تهران- مدیرکل هوشمندسازی و فناوریهای نوین شرکت تولید، انتقال وتوزیع نیروی برق (توانیر) با تاکید بر اینکه نصب کنتورهای هوشمند یک ضرورت اساسی است، گفت: نیمی از بار مصرفی در شبکه برق رویت پذیر شده است و اندازهگیری دقیق آن توسط کنتورهای هوشمند انجام میشود.
تهران- در اجرای تکالیف قانونی و به منظور مدیریت بار به ویژه در ایام اوج مصرف تابستان، اخذ و گشایش اعتبار اسنادی به منظور خرید و بهکارگیری کنتورهای هوشمند در دستور کار شرکت توانیر قرار گرفته و تاکنون برای این منظور ٦٧٩ هزار و ٦٧١ دستگاه انواع کنتور هوشمند تکفاز و سه فاز و مودم خریداری و در اختیار شرکتهای توزیع نیروی برق قرار گرفته است.