نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
ماناسپهر - نخستین همایش هماندیشی بانک صادرات ایران با فعالان صنعت پتروشیمی با حضور حسن عباسزاده معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، علاءالدین ازوجی سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری، احمد مهدویابهری دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی، حسین پناهیان معاون مالی، سرمایهگذاری و سهام هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس، جمعی از مدیران عامل و مسئولان ارشد شرکتهای پتروشیمی کشور و مدیران ارشد بانک صادرات ایران برگزار شد.
ماناسپهر - نخستین همایش هماندیشی بانک صادرات ایران با فعالان صنعت پتروشیمی با حضور حسن عباسزاده معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، علاءالدین ازوجی سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری، احمد مهدویابهری دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی، حسین پناهیان معاون مالی، سرمایهگذاری و سهام هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس، جمعی از مدیران عامل و مسئولان ارشد شرکتهای پتروشیمی کشور و مدیران ارشد بانک صادرات ایران برگزار شد.
ماناسپهر - تهران - محسن پاک نژاد وزیر نفت عصر امروز یکشنبه ۳۰ آذر در یکصد و سی و هشتمین جلسه هیات دولت به اعلام کرد که با اجرای طرح ساماندهی کارت های جایگاه ها، مصرف روزانه بنزین حدود ۹ میلیون لیتر کاهش یافته است.
تهران- وزیر نفت با اعلام رشد بیش از ۱۲۰ هزار بشکهای تولید روزانه نفت و اتخاذ تدابیر لازم برای دور زدن تحریمها، گفت: صادرات نفت خام در ماههای اخیر حتی به رکوردهایی نیز دست یافته است و اجرای احتمالی مکانیزم ماشه نگرانی تازهای برای فروش نفت ایجاد نمیکند.
تهران- دستیار ویژه معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با بیان اینکه تا پایان برنامه هفتم باید ظرفیت اسمی کل این صنعت به ۱۳۱.۵ میلیون تن برسد، گفت: منابع مالی مورد نیاز این پروژهها ۲۴ میلیارد دلار برآورد شده که برای تامین آن طراحی مدلهای نوآورانه ضروری است.
تهران- وزیر نفت فرمان آغاز دوباره عملیات حفاری اکتشافی در بخش کمعمق دریای خزر را با استقرار دکل حفاری شرکت حفاری شمال در ساختار رودسر در بلوک ۱۸ خزر و عمق ۷۰ متری آب صادر کرد.
تهران- مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: اگر صاحبان سرمایه با صنعت نفت همکاری کنند به طور قطع به نتایج خوبی دست خواهیم یافت.
تهران - رئیسجمهور ضمن تبیین چارچوب کلی برنامه دولت برای کاهش شدت مصرف انرژی، گفت: تجربههای پیشین بهروشنی نشان داده است که ساختار فعلی دولتی در این حوزه پاسخگو نیست؛ از اینرو باید به سوی ساختاری شبکهای، متشکل از نخبگان، نهادهای مردممحور و گروههای مرجع حرکت کنیم.