نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
ایلام - چهار پروژه برقرسانی روز شنبه در آیینی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار ایلام و جمعی از مسوولان شهرستانی در ملکشاهی افتتاح شد.
ایلام – معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار ایلام گفت: فعالیت کاری ادارات از اول دی ماه ساعت هشت صبح آغاز می شود.