نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
ماناسپهر - تهران - عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، بزرگترین بازنده تفاهمنامه ایران و آمریکا را رژیم صهیونیستی برشمرد و گفت: تحلیلگران و کارشناسان مسائل بین الملل این تفاهمنامه را «پیروزی کامل سیاسی» برای جمهوری اسلامی ایران میدانند.
ماناسپهر - ایلام - نماینده ولیفقیه در استان و امامجمعه ایلام گفت که صدور پیام به موقع و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و تاکید معظمله بر حُسن نظر مسوولان مذاکره کننده، از ایجاد تفرقه و چنددستگی در جامعه متحد ایران جلوگیری کرد و افراد و گروهها نباید خلاف دیدگاه رهبری و با تحلیلهای نادرست جامعه را دچار افراط و تفریط کنند.
ماناسپهر - تهران- نائب رئیس مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه تفاهم احتمالی ایران و آمریکا در واقع برداشت محصول مقاومت نیروهای مسلح و مردم ایران است گفت: اکنون زمانی است که باید دستاوردهای موفق میدان را در میز مذاکره نقد کنیم و این اتفاق در حال رخ دادن است.
ماناسپهر - سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره جنگ ترکیبی دشمن، تأکید کرد: پس از ناکامی دشمن در عرصه نظامی و مشاهده حضور گسترده و وحدتآفرین مردم در صحنه، دشمن تلاش میکند با جنگ روانی، ایجاد یأس و اختلال در محاسبات مسئولان و کاهش تابآوری جامعه، اهدافی را دنبال کند که در میدان نبرد به آن دست نیافته است.
ماناسپهر - تهران - رئیسجمهور با تأکید بر ضرورت همراهی اجتماعی و درک متقابل شرایط کشور اظهار داشت: ملت ایران در برابر دشمن هرگز سر خم نخواهد کرد و اگر سخنی از گفتوگو یا مذاکره مطرح میشود، معنای آن تسلیم یا عقبنشینی نیست، بلکه هدف، احقاق حقوق ملت ایران و دفاع مقتدرانه از منافع ملی است.
ماناسپهر - تهران- رئیس قوه قضاییه گفت: مذاکرهای که بر پایه تحمیل باشد، برای ما قابل قبول نیست. این مقولهای است که مسئولان نظام بر روی آن اتفاقنظر و اجماع دارند؛ بنابراین با صدای رسا اعلام میکنیم که از مذاکره استقبال میکنیم اما تحمیل را نمیپذیریم.
ماناسپهر - تهران - رئیس جمهور در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مردم ایران زیر بار زور نمیروند.
ماناسپهر - تهران - معاون اول رئیسجمهور با تقدیر از تیم مذاکرهکننده کشور تأکید کرد: این تیم با شجاعت و تدبیر در حال دفاع از منافع ملی است و لازم است همه بخشها از آن حمایت کنند. ایران دستاوردهای خود، بهویژه در حوزه تنگه هرمز را حفظ خواهد کرد و مدیریت و نظارت بر این تنگه باید در اختیار جمهوری اسلامی ایران باشد.