نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
محمد امیر نماینده مردم شریف اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در نهمین جلسه مجلس شورای اسلامی تذکراتی را به وزرای آموزش و پرورش،نفت، جهاد کشاورزی و اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه داد.
محمد امیر نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حاشیه نشینی شهر اهواز روز به روز در حال افزایش است و دلیل این افزایش رسیدگی نکردن به شهرستانهای دیگر به ویژه شهرهای محروم بوده است.