نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
ماناسپهر - با حضور وزیر نیرو، دکتر عباس علیآبادی، سد شهدای کنجانچم و سامانه انتقال آب استان ایلام به بهرهبرداری رسید.
ماناسپهر - داریوش فرحبخش، مجری طرح سامانه انتقال آب گرمسیری، در گفتوگو با اصحاب رسانه از آمادهسازی نهایی سد شهدای کنجانچم و مراحل پایانی اجرای این طرح بزرگ در استانهای ایلام و کرمانشاه خبر داد.