نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
ماناسپهر - تهران- مدیر سامانه هوشمند سوخت اعلام کرد: سهمیه بنزین خودروهای خارجی و وارداتی با حجم موتور بالای ۱۳۰۰ سیسی و ساخت کشورهای غیر از ایران حذف شده و مصرف این خودروها فقط با بنزین نرخ سوم ۵ هزار تومانی محاسبه میشود.