نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
ماناسپهر - تهران- یکی از مقامات فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) در پی انتشار اخباری مبنی بر سقوط جنگندههای ایالات متحده در پی حملات موشکی ایران، سقوط دستکم یک فروند جنگنده آمریکایی در کویت را تایید کرد.