مشارکت بانک رفاه کارگران در تکمیل و بهره‌برداری از مرکز جامع سلامت شهرستان فراشبند

  به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، مراسم بهره‌برداری از این مرکز با حضور دکتر محمد مهدی فروردین نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار فارس، فرماندار شهرستان فراشبند، مسئولان بانک رفاه این استان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.   در پایان این مراسم از پزشکان و پرستاران […]

 

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، مراسم بهره‌برداری از این مرکز با حضور دکتر محمد مهدی فروردین نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار فارس، فرماندار شهرستان فراشبند، مسئولان بانک رفاه این استان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

 

در پایان این مراسم از پزشکان و پرستاران منتخب این مرکز از سوی بانک رفاه کارگران قدردانی شد.

 

شایان ذکر است، مشارکت بانک رفاه کارگران در تکمیل و بهره‌برداری از این مرکز در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی انجام شد.