نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
به گزارش روابطعمومی بانک صادرات ایران، مرحله دوم افزایش سرمایه بانک در سال جاری، عصر روز شنبه ۲۲ دیماه برگزار و با تصویب اکثریت سهامداران، سرمایه بانک صادرات ایران به بیش از ۷۸ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان رسید و با ثبت افزایش ۲۶۳ درصدی به بزرگترین بانک بورسی کشور تبدیل شد.
این مجمع که با حضور نماینده دولت، بانک مرکزی، سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، بازرس و حسابرس قانونی، سهامداران، مدیرعامل، هیئتمدیره، هیئتعامل، مدیران ارشد و نهادهای نظارتی در محل مجتمع فرهنگی مفرح برگزار شد، با تصویب سهامداران، مرحله دوم افزایش سرمایه بانک در سال جاری، از محل مازاد تجدید ارزیابی داراییها به تصویب اکثریت سهامداران رسید.
با تحقق این مرحله از افزایش سرمایه بانک صادرات ایران، اصلاح ساختارهای مالی بانک با هدف بهبود کفایت سرمایه و سرمایه نظارتی بانک، سرعت بیشتری به خود گرفته و بانک از نظر سرمایه در بین بانکهای حاضر در بازار سرمایه، به جایگاه نخست رسیده است.
امروز بانک صادرات ایران به لحاظ میزان سرمایه، بزرگترین بانک بورسی کشور است و در ادامه اصلاح ساختار مالی، از محل منابع مازاد ناشی از تجدید ارزیابی و فروش اموال مازاد، سود انباشته بانک به تناسب افزایش و راه را برای مراحل بعدی افزایش سرمایه فراهم میکند که تأثیر چشمگیری در بهبود کفایت سرمایه بانک خواهد داشت.
بهبود کفایت سرمایه و ارتقای توان عملیاتی بانک از مهمترین اهداف و راهبردهای بانک برای رشد سودآوری و تقسیم سود است. از این رو برنامههای تدوینشده برای عملیاتیشدن تمامی اهداف افزایش سرمایه با جدیت دنبال میشود.
ماناسپهر - تهران-رئیس قوه قضاییه گفت: مجموع اتفاقاتی که طی پنج سال اخیر در کشور رخ داد، به جهاتی در تاریخ ایران بینظیر است؛ دشمن طی این مدت، تروریسم اقتصادی و جنگ ترکیبی گسترده خود را علیه ملت ایران تشدید کرد.
ماناسپهر - در آیینی که در نمازخانه دفتر استان و با حضور مدیرکل کمیته امداد استان، معاونان، مدیران ارشد ستاد استان و جمعی از کارکنان شهرستان ایلام برگزار شد ، ضمن تجلیل از خدمات مدیر پیشین، مدیر جدید این شهرستان معرفی گردید.
ماناسپهر - مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از پیشبینی سه مجتمع نیروگاهی برای استان خبر داد و گفت: نخستین نیروگاه با ظرفیت ۳.۳ مگاوات در هفته جاری با حضور معاون اجرایی رئیسجمهور افتتاح و وارد مدار شد.
ماناسپهر - حیدر نعمتی فرماندار شهرستان مهران از ثبت تردد بیش از ۸۰ هزار زائر از مرز بینالمللی مهران از ابتدای ماه محرم تاکنون خبر داد و بر آمادگی کامل تمامی زیرساختهای رفاهی برای خدمترسانی به زائران حسینی تأکید کرد.