نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
ماناسپهر – با همکاری سه جانبه” ایران، کره جنوبی و یونسکو” آموزشهای بین المللی مهارتی برای توسعه ایران انجام می شود.
به گزارش مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «کیم جون پیو» سفیر کره جنوبی در آیین گشایش و آغاز به کار پروژه علمی آموزشی و به روز رسانی امکانات مرکز تربیت مربی فنی و حرفه ای سازمان آموزش فنی و حرفهای کشور در کرج، گفت: مرکز تربیت مربی فنی و حرفهای در ایران به نقطه متمرکز آموزشهای مهارتی در منطقه تبدیل میشود.
وی با بیان این که این رویداد میتواند سرآغازی برای تحول توسعهای در بخش های صنعتی ایران و شرکای اقتصادی آن در منطقه و جهان باشد، اظهار کرد: تجربه نشان میدهد که رشد و توسعه صنعت و اقتصاد از طریق مهارت آموزی گسترش مییابد و آموزشهای مهارتی در تأمین نیازهای بخش صنعت تاثیر گذار است.
وی ادامه داد: فصل جدید در همکاریها و آموزشهای بین المللی مهارتی برای توسعه ایران و کشورهای منطقه در این زمینه آغاز شده است.
سفیر کره جنوبی در ایران افزود: این برنامه با همکاری خوب دولت جمهوری اسلامی ایران، سازمان یونسکو و آژانس کره کوکیا آغاز شده که سرفصل جدیدی در همکاریهای بین المللی است. کیم جون پیو از توجه دولت جمهوری اسلامی ایران به این برنامه مهم و اثر گذار قدردانی کرد و گفت: مربیان فنی و حرفه ای با انتقال آموختههای خود به دانش آموزان، هنرجویان و سایر قشرها نقش موثری در پیشبرد برنامههای آموزشی دارند.
وی تأکید کرد: این برنامه نقطه عطف و فرصتی ارزشمند برای همکاریهای علمی، مهارتی و آموزشی در منطقه و جهان است.
ماناسپهر - تهران-رئیس قوه قضاییه گفت: مجموع اتفاقاتی که طی پنج سال اخیر در کشور رخ داد، به جهاتی در تاریخ ایران بینظیر است؛ دشمن طی این مدت، تروریسم اقتصادی و جنگ ترکیبی گسترده خود را علیه ملت ایران تشدید کرد.
ماناسپهر - در آیینی که در نمازخانه دفتر استان و با حضور مدیرکل کمیته امداد استان، معاونان، مدیران ارشد ستاد استان و جمعی از کارکنان شهرستان ایلام برگزار شد ، ضمن تجلیل از خدمات مدیر پیشین، مدیر جدید این شهرستان معرفی گردید.
ماناسپهر - مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از پیشبینی سه مجتمع نیروگاهی برای استان خبر داد و گفت: نخستین نیروگاه با ظرفیت ۳.۳ مگاوات در هفته جاری با حضور معاون اجرایی رئیسجمهور افتتاح و وارد مدار شد.
ماناسپهر - حیدر نعمتی فرماندار شهرستان مهران از ثبت تردد بیش از ۸۰ هزار زائر از مرز بینالمللی مهران از ابتدای ماه محرم تاکنون خبر داد و بر آمادگی کامل تمامی زیرساختهای رفاهی برای خدمترسانی به زائران حسینی تأکید کرد.