نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
تهران- سخنگوی نیروهای مسلح یمن از انجام ۲ عملیات مشترک با مقاومت اسلامی عراق علیه رژیم صهیونیستی در بندر حیفا خبر داد.
به گزارش ایرنا از رسانههای یمن، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور دو عملیات نظامی مشترک با مقاومت اسلامی علیه رژیم صهیونیستی انجام دادند.
سرتیپ سریع گفت که در عملیات نخست دو کشتی حامل تجهیزات نظامی در بندر حیفا و در عملیات دوم نیز یک کشتی که مصوبه مربوط به ممنوعیت ورود به بندر حیفا را نقض کرده بود، هدف قرار گرفتند.
وی افزود که این دو عملیات با تعدادی از پهپادها انجام شد و با یاری خداوند متعال حملات به صورت دقیق به هدف اصابت کرد.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین گفت که عملیات مشترک بندر حیفا در واکنش به جنایتهای دشمن صهیونیستی در منطقه رفح صورت گرفت و دشمن بایستی منتظر عملیاتهای بیسابقه مشترک در دوره بعدی باشد تا تجاوزات جنایتکارانه و حشیانه خود علیه نوار غزه را متوقف کرده و محاصره علیه برادران ما در نوار غزه را رفع کند.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین همه ارتشهای عربی را به مشارکت در عملیات پشتیبانی مقاومت فلسطین در راستای انجام تکلیف دینی و انسانی در قبال ملت فلسطین فراخواند.
ارتش یمن در ماههای گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی یا کشتیهای عازم سرزمینهای اشغالی را در دریای سرخ و تنگه بابالمندب هدف قرار داده است.
نیروهای ارتش یمن متعهد شدهاند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتیهای این رژیم یا کشتیهای عازم سرزمینهای اشغالی را در دریای سرخ هدف قرار دهند./ایرنا
ماناسپهر - تهران-رئیس قوه قضاییه گفت: مجموع اتفاقاتی که طی پنج سال اخیر در کشور رخ داد، به جهاتی در تاریخ ایران بینظیر است؛ دشمن طی این مدت، تروریسم اقتصادی و جنگ ترکیبی گسترده خود را علیه ملت ایران تشدید کرد.
ماناسپهر - در آیینی که در نمازخانه دفتر استان و با حضور مدیرکل کمیته امداد استان، معاونان، مدیران ارشد ستاد استان و جمعی از کارکنان شهرستان ایلام برگزار شد ، ضمن تجلیل از خدمات مدیر پیشین، مدیر جدید این شهرستان معرفی گردید.
ماناسپهر - مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از پیشبینی سه مجتمع نیروگاهی برای استان خبر داد و گفت: نخستین نیروگاه با ظرفیت ۳.۳ مگاوات در هفته جاری با حضور معاون اجرایی رئیسجمهور افتتاح و وارد مدار شد.
ماناسپهر - حیدر نعمتی فرماندار شهرستان مهران از ثبت تردد بیش از ۸۰ هزار زائر از مرز بینالمللی مهران از ابتدای ماه محرم تاکنون خبر داد و بر آمادگی کامل تمامی زیرساختهای رفاهی برای خدمترسانی به زائران حسینی تأکید کرد.