نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
به گزارش خبرنگار ایرنا، «سید اصغر برائی نژاد» روز جمعه در دیدار با مدیرکل دامپزشکی استان ایلام با تقدیر از فعالیتهای صورت گرفته در دامپزشکی استان در بخشهای مختلف، اظهار کرد: اقدامات دامپزشکی در بحث مستندسازی فعالیتهای کمیتهها، برون سپاری خدمات و افزایش نظارتهای بهداشتی قابل تقدیر است. وی بیان کرد: اولویتهای مهم سازمان دامپزشکی کشور، کنترل بیماریهای […]
به گزارش خبرنگار ایرنا، «سید اصغر برائی نژاد» روز جمعه در دیدار با مدیرکل دامپزشکی استان ایلام با تقدیر از فعالیتهای صورت گرفته در دامپزشکی استان در بخشهای مختلف، اظهار کرد: اقدامات دامپزشکی در بحث مستندسازی فعالیتهای کمیتهها، برون سپاری خدمات و افزایش نظارتهای بهداشتی قابل تقدیر است.
وی بیان کرد: اولویتهای مهم سازمان دامپزشکی کشور، کنترل بیماریهای دامی و بیماریهای مشترک بین انسان و دام، فراهم کردن زمینه برای صادرات فرآوردههای دامی، افزایش نظارتها، استانداردسازی صادرات تولیدات و حرکت در مسیر عدالت سازمانی در کشور است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان دامپزشکی کشور افزود: در حال حاضر با استانداردسازی تولیدات، صادرات محصولات به برخی کشورها داریم، باید همین استانداردسازی تولیدات را در مرزهای کشور اعمال کنیم تا محصولات و فرآوردههای خام دامی به کشورهای همسایه صادر شود.
برائی نژاد افزود: باید زیرساختهای لازم در مرزهای کشور از جمله آزمایشگاههای تشخیصی و قرنطینه لازم برای صادرات محصولات متناسب با “استاندارد کشورهای همسایه” فراهم کنیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به اینکه در بخشهای فرآوردههای خام دامی بیش از نیاز مصرف، تولید داریم، بیان کرد: سازمان دامپزشکی آماده هرگونه همکاری با دیگر دستگاههای اجرایی برای صادرات این محصولات است.
وی گفت: شرط اساسی در صادرات تولیدات فرآوردههای خام دامی استانداردسازی صفر تا ۱۰۰ تولیدات یعنی از مزرعه تا کارخانه و سفره است.
برائی نژاد با اشاره به ظرفیتهای مرز مهران برای صادرات فرآوردههای خام دامی، خاطرنشان کرد: باید زیرساختهای آزمایشگاهی و قرنطینهای در این مرز برای صادرات فرآورده های خام دامی ایجاد شود.
سالانه ۲۷ هزار تن گوشت قرمز و ۵۰ هزار تن گوشت مرغ در استان ایلام تولید می شود و ظرفیت مناسبی برای صادرات به کشور عراق از طریق مرز مهران است./ایرنا
این مطلب بدون برچسب می باشد.
ماناسپهر - تهران - معاون حقوقی و بینالملل وزیر امور خارجه تاکید کرد که «مسیرهای موازی یا تصمیمسازی خارج از ملاحظات ایران» عبور ایمن در تنگه هرمز را تضمین نمیکند.
ماناسپهر - تهران- رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تلاش مجموعه تیم ملی، کسب یک پیروزی ارزشمند در دیدار فردا مقابل مصر و صعود به مرحله حذفی جامجهانی است.
ماناسپهر - تهران - سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بیانیه مشترک آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس را وارونهنمایی حقیقت و اصرار بر آزمودن آزمودههای پیشین توصیف کرد.
ماناسپهر - چابهار - منطقه آزاد چابهار به عنوان تنها منطقه آزاد کشور با دسترسی مستقیم به آبهای اقیانوسی، امروز به یکی از مهمترین قطبهای سرمایهگذاری، تجارت و ترانزیت ایران تبدیل شده؛ منطقهای که با برخورداری از موقعیت ژئوپلیتیکی کمنظیر، مشوقهای قانونی گسترده، زیرساختهای بندری و ظرفیتهای متنوع اقتصادی، نقش تعیینکنندهای در توسعه سواحل مکران و تحقق راهبرد توسعه محور شرق کشور ایفا میکند.