نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان ایلام، مدیر کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان با حضور در جمعیت هلال احمر استان ایلام با غلامرضا علی محمدی دیدار و ضمن تبریک انتصاب وی برای ایشان در این مسئولیت آرزوی موفقیت کردند. بسطامی مدیر کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان به عنوان متولی […]
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان ایلام، مدیر کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان با حضور در جمعیت هلال احمر استان ایلام با غلامرضا علی محمدی دیدار و ضمن تبریک انتصاب وی برای ایشان در این مسئولیت آرزوی موفقیت کردند.
بسطامی مدیر کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان به عنوان متولی بیمه درمان نیروهای مسلح آمادگی خود را جهت توسعه همکاری های متقابل و خدمات درمانی به مددجویان تحت پوشش در مرکز جامع توانبخشی جمعیت هلال احمر ایلام اعلام کردند.
وی گفت: کارکنان مجموعه تامین اجتماعی و نیروهای مسلح استان جهت ارتقای سطح آمادگی امدادی در حوادث و سوانح به دوره های آموزشی امداد و کمک های اولیه نیازداریم که از پتانسل هلال احمر استفاده کنیم.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام در این دیدار بر توسعه حوزه درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان تاکید کرد و گفت: از این مراکز در راستای فعالیت های بشر دوستانه جمعیت هلال احمر و ارائه خدمات مناسب به مردم استفاده می کنیم.
غلامرضا علی محمدی اظهار داشت: با توسعه داروخانه و مرکز جامع توانبخشی جمعیت هلال احمر استان می توان خدمات ارزشمندی را در بخش های داروخانه، گفتار درمانی، شنوایی سنجی، فیزیوتراپی و ارتوپد فنی ، ارتز (وسایل کمک حرکتی) و پروتز (اندامهای مصنوعی ) به مردم ارائه داد.
غلامرضا علی محمدی ضمن استقبال از همکاری و تعامل با تامین اجتماعی نیروهای مسلح آمادگی خود را جهت همکاری اعلام کرد و گفت: انشالله که بتوانیم با همکاری هم دیگر خدمات خوبی به مردم ارائه بدهیم و از مراجعه بیماران به استان های دیگر جلوگیری کنیم.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
ماناسپهر - تهران- هافبک سابق پرسپولیس عصر امروز به تمرین این تیم رفت و پس از دیدار با همتیمیهای سابقش، به صورت اختصاصی تمرین کرد.
ماناسپهر - تهران - اعضای کمیسیونهای عمران و انرژی مجلس شورای اسلامی با حضور در سازمان انرژی اتمی ایران با معاون رییسجمهور و رییس این سازمان دیدار و گفتوگو کردند.
ماناسپهر - تهران - معاون وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: « ایران، هیچ ارزشی برای این اقدام سیاسی و ریاکارانه اروپا قائل نیست و به راهبرد خود در زمینه حفظ حاکمیت و اعمال حقوق حاکمیتی بر تنگه هرمز ادامه خواهد داد.»
ماناسپهر - سرپرست بانک صادرات ایران در بازدید از مجموعه دانشبنیان پارسا پلیمر شریف، مشارکت همهجانبه در پروژههای دانشبنیان تا رسیدن به محصول نهایی را محور اصلی همکاریهای دوجانبه اعلام کرد و بر نقش این بانک بهعنوان بانک پیشرو در نوسازی و بازسازی اقتصاد ایران و موتور تأمین مالی ایران جدید تأکید ورزید.