نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
به گزارش ایرنا از روابط عمومی ستاد کل نیروهای مسلح، در متن پیام سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی آمده است: شهادت مدافع نظم و امنیت کشور شهید ضرغام پرست به دست مزدوران جنایتکار و جیره خواران وابسته به آمریکا ، انگلیس، رژیم صهیونیستی و آل سعود خبیث در ناآرامیهای اخیر در استان خوزستان را به ملت […]
به گزارش ایرنا از روابط عمومی ستاد کل نیروهای مسلح، در متن پیام سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی آمده است: شهادت مدافع نظم و امنیت کشور شهید ضرغام پرست به دست مزدوران جنایتکار و جیره خواران وابسته به آمریکا ، انگلیس، رژیم صهیونیستی و آل سعود خبیث در ناآرامیهای اخیر در استان خوزستان را به ملت انقلابی ایران اسلامی، مردم ایثارگر و شهید پرور خوزستان و به ویژه خانواده محترم شهید و نیروهای مدافع نظم و امنیت کشور ( نیروی مهربان و مقتدر انتظامی) تسلیت میگویم.
سخنگوی نیروهای مسلح افزود: نیروهای مسلح در رسیدگی به حل مشکلات مردم عزیز و غیور خوزستان قهرمان از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و نیروی انتظامی برای دفاع از امنیت مردم در کنار مردم بزرگوار خوزستان و سایر نقاط کشور بوده و دست جنایتکاران وابسته به دشمنان این کشور را با اقتدار تمام قطع خواهد نمود و با حمایت مردم بصیر و انقلابی برای حفظ و ثبات امنیت کشور، مقتدرانه اقدام خواهد کرد.
همزمان با شب عید قربان (مورخه ۲۹ تیر ۱۴۰۰)، اشرار مسلح و معاند، ستواندوم “ضرغام پرست” را حین انجام ماموریت امنیت، به شهادت رساندند و یک مأمور دیگر را مجروح کردند./ایرنا
این مطلب بدون برچسب می باشد.
ماناسپهر - تهران - اعضای کمیسیونهای عمران و انرژی مجلس شورای اسلامی با حضور در سازمان انرژی اتمی ایران با معاون رییسجمهور و رییس این سازمان دیدار و گفتوگو کردند.
ماناسپهر - تهران - معاون وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: « ایران، هیچ ارزشی برای این اقدام سیاسی و ریاکارانه اروپا قائل نیست و به راهبرد خود در زمینه حفظ حاکمیت و اعمال حقوق حاکمیتی بر تنگه هرمز ادامه خواهد داد.»
ماناسپهر - سرپرست بانک صادرات ایران در بازدید از مجموعه دانشبنیان پارسا پلیمر شریف، مشارکت همهجانبه در پروژههای دانشبنیان تا رسیدن به محصول نهایی را محور اصلی همکاریهای دوجانبه اعلام کرد و بر نقش این بانک بهعنوان بانک پیشرو در نوسازی و بازسازی اقتصاد ایران و موتور تأمین مالی ایران جدید تأکید ورزید.
ماناسپهر - لندن – همزمان با آغاز نشست فصلی شورای حکام آژانس بینالمللی انرژی اتمی و انتشار برخی گزارشها درباره لابی ایالات متحده برای صدور قطعنامه ضدایرانی، نمایندگی کشورمان در وین به اعضای این شورا هشدار داد که رویکرد قهری و تقابلی، نهتنها به همکاری منجر نمیشود، بلکه چشمانداز دستیابی به راهحل دیپلماتیک را تضعیف میکند.