نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
به گزارش شرکت ملی گاز ایران، سعید توکلی امروز (پنجشنبه، ۱۱ دی) در بیستوپنجمین نشست هماهنگی سوخت زمستانی داخلی که با حضور مدیران ستادی و مدیران عامل شرکتهای گاز استانی بهصورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۸۷۲ میلیون مترمکعب گاز به شبکه سراسری تزریقشده که از این مقدار، بیش از ۶۴۷ میلیون مترمکعب در بخش خانگی، تجاری و صنایع جزء مصرف شده است.
معاون وزیر نفت ادامهداد: در این بازه زمانی، تقریبا ۱۳۰.۵ میلیون مترمکعب گاز به نیروگاهها تحویل شد که در فصل زمستان و با این میانگین دمایی در کشور که ۲۲ مرکز استان زیر صفر بوده، بیسابقه است.
وی با بیان اینکه همچنان در فصل زمستان قرار داریم که بارندگی کم و سرمای آن زیاد است، افزود: این شرایط سبب پایداری سرما در استانهای مختلف بهویژه در شمالشرق شده است. فلات مرکزی نیز از این موضوع مستثنی نیست. همه این عوامل سبب افزایش مصرف خانگی، تجاری و صنعتی شده است.
توکلی بر رعایت مصرف بهینه گاز از سوی آحاد جامعه تأکید کرد و گفت: با رعایت همه دستورعملها و تلاش مجموعه خدوم و پرتلاش صنعت گاز کشور، زمستان امسال را بدون دغدغه پشت سر خواهیم گذاشت.
وی در پایان با تبریک دهه مبارک فجر تأکید کرد که در این ایام، لازم است به آمادگی برای خدمترسانی به مردم، پایداری شبکه و استمرار فعالیتها توجه ویژه داشته باشیم./ایرنا
ماناسپهر - ایلام -شهردار ایلام از تشکیل ۱۵۰ پرونده تخلف ساختمانی در این نهاد خبر داد و گفت که بیشتر این پروندهها مربوط به اضافه بنا و تراکم بوده است.
ماناسپهر - تهران- هافبک سابق پرسپولیس عصر امروز به تمرین این تیم رفت و پس از دیدار با همتیمیهای سابقش، به صورت اختصاصی تمرین کرد.
ماناسپهر - تهران - اعضای کمیسیونهای عمران و انرژی مجلس شورای اسلامی با حضور در سازمان انرژی اتمی ایران با معاون رییسجمهور و رییس این سازمان دیدار و گفتوگو کردند.
ماناسپهر - تهران - معاون وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: « ایران، هیچ ارزشی برای این اقدام سیاسی و ریاکارانه اروپا قائل نیست و به راهبرد خود در زمینه حفظ حاکمیت و اعمال حقوق حاکمیتی بر تنگه هرمز ادامه خواهد داد.»