توسط نیروهای پیمانکاری صورت گرفت؛ اهدای تندیس کارآمدی به مدیر عامل پتروشیمی ایلام

جمعی از نیروهای پیمانکاری پتروشیمی ایلام امروز پنج‌شنبه ۲۸ دی‌ماه با سیدغلامحسن گرشاسبی مدیرعامل شرکت دیدار و از تلاش‌های وی در یک سال اخیر با اهدای «تندیس کارآمدی و سپاس» تقدیر کردند.   به گزارش روابط عمومی پتروشیمی ایلام، در این دیدار عبدالرضا رضایی به نمایندگی از نیروهای پیمانکاری شرکت محیط گستر در راستای بالابردن […]

جمعی از نیروهای پیمانکاری پتروشیمی ایلام امروز پنج‌شنبه ۲۸ دی‌ماه با سیدغلامحسن گرشاسبی مدیرعامل شرکت دیدار و از تلاش‌های وی در یک سال اخیر با اهدای «تندیس کارآمدی و سپاس» تقدیر کردند.

 

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی ایلام، در این دیدار عبدالرضا رضایی به نمایندگی از نیروهای پیمانکاری شرکت محیط گستر در راستای بالابردن میزان رضایتمندی و امنیت شغلی نیروهای پیمانکاری، توجه ویژه به نیروهای پیمانکار و همسان‌سازی نظام پرداخت‌ها با اهدای تندیس از مدیرعامل پتروشیمی ایلام تقدیر کرد.

 

گفتنی است در این نشست صمیمی پیراموان مسائل صنفی کارگران و نیروهای پیمانکاری بحث و تبادل نظر صورت گرفت.