نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ محمود کشاورز روز سه شنبه با بیان اینکه از ابتدای گازرسانی به مناطق مختلف استان تاکنون بیش از ۱۲۱ هزار و ۷۴۵ انشعاب علمک در نقاط شهری و روستایی استان نصب شده است، افزود: گازرسانی در مناطق شهری استان به اتمام رسیده و تلاش میشود تا پایان […]
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ محمود کشاورز روز سه شنبه با بیان اینکه از ابتدای گازرسانی به مناطق مختلف استان تاکنون بیش از ۱۲۱ هزار و ۷۴۵ انشعاب علمک در نقاط شهری و روستایی استان نصب شده است، افزود: گازرسانی در مناطق شهری استان به اتمام رسیده و تلاش میشود تا پایان سال آینده، پرونده گازرسانی در مناطق روستایی نیز بسته شود .
وی با اشاره به اینکه ۲۶ شهر استان با جمعیتی بالغ بر ۱۰۹ هزار و ۹۹۱ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدهاند و هماکنون همه شهرهای استان گازدار هستند، اظهار داشت: در حال حاضر ۵۵۵ روستای استان با جمعیتی بالغ بر ۴۸ هزار و ۴۸۸ خانوار از نعمت گاز برخوردار شدهاند، با برنامه ریزیهای انجامشده تا پایان سال آینده، همه روستاهای دارای قابلیت گازرسانی در استان گازدار خواهند شد.
مدیرعامل شرکت گاز ایلام با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۹ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدهاند، تاکید کرد: گازرسانی به ۲۴ جایگاه CNG در اقصی نقاط استان، احداث ۳۰۹ ایستگاه تقلیل فشار گاز، گازرسانی به ۱۲ شهرک صنعتی ، گازرسانی به یک هزار و ۲۵۰ واحد تولیدی و صنعتی از دیگر اقدامات این شرکت است.
کشاورز تعداد کل روستاهای ایلام را ۶۳۷ روستا عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۵۵۵ روستا گازدار، ۳۲ روستا در دست اجرا، ۱۴ روستا در برنامهریزی آتی گازرسانی و ۳۶ روستا بدلیل شرایط خاص از جمله صعبالعبور بودن، خالی از سکنه بودن، جمعیت ساکن کمتر از پنج خانوار و غیره، از لحاظ سرانه کشوری مصوب برای گازرسانی فاقد توجیه و قابلیت گازرسانی هستند.
وی به روستاهای فاقد قابلیت گازرسانی اشاره کرد و اظهار داشت: از این تعداد، ۱۱ روستا در آبدانان، سه روستا در ایلام، ۱۰ روستا در ایوان، ۶ روستا در درهشهر، پنج روستا در دهلران و یک روستا در چوار هستند که در صورت موافقت شرکت ملّی گاز مبنی بر صدور مجوز و تخصیص اعتبار، این تعداد روستا نیز در آینده گازدار خواهند شد./ایرنا
این مطلب بدون برچسب می باشد.
ماناسپهر - تهران - معاون حقوقی و بینالملل وزیر امور خارجه تاکید کرد که «مسیرهای موازی یا تصمیمسازی خارج از ملاحظات ایران» عبور ایمن در تنگه هرمز را تضمین نمیکند.
ماناسپهر - تهران- رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تلاش مجموعه تیم ملی، کسب یک پیروزی ارزشمند در دیدار فردا مقابل مصر و صعود به مرحله حذفی جامجهانی است.
ماناسپهر - تهران - سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بیانیه مشترک آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس را وارونهنمایی حقیقت و اصرار بر آزمودن آزمودههای پیشین توصیف کرد.
ماناسپهر - چابهار - منطقه آزاد چابهار به عنوان تنها منطقه آزاد کشور با دسترسی مستقیم به آبهای اقیانوسی، امروز به یکی از مهمترین قطبهای سرمایهگذاری، تجارت و ترانزیت ایران تبدیل شده؛ منطقهای که با برخورداری از موقعیت ژئوپلیتیکی کمنظیر، مشوقهای قانونی گسترده، زیرساختهای بندری و ظرفیتهای متنوع اقتصادی، نقش تعیینکنندهای در توسعه سواحل مکران و تحقق راهبرد توسعه محور شرق کشور ایفا میکند.