نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
محمدرضا غفوریان با بیان این که در تاریخ سوم اسفند ماه سال ۱۳۸۳ شرکت بیمه دی با اخذ مجوزهای لازم از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با هدف ارائه خدمات بیمه ای تاسیس شد، خاطرنشان کرد: در طول این مدت بیمه دی با پشت سر گذاشتن فراز و نشیبها و کسب تجارب ارزنده اکنون در جایگاهی قرار دارد که مورد وثوق و تایید نهادهای فنی و نظارتی و همینطور بیمه گذاران و بیمه شدگان گرانقدر قرار دارد.
ایشان اضافه کرد: این بیمه با کسب سطح یک توانگری و حفظ آن طی پنج سال متوالی اخیر به جایگاه مطمئنی جهت اعتماد مخاطبان و مشتریان رسیده است.
غفوریان در ادامه تصریح کرد: هدف ما خدمت رسانی به آحاد مختلف جامعه و هم استانیهای عزیز در زمینه رشتههای مختلف بیمه و خدمات پس از فروش است.
مدیر شرکت بیمه دی استان ایلام یادآور شد: از افتخارات ما ارائه خدمات بیمهای به جامعه معزز و گرانقدر جانبازان و ایثارگران و خانواده محترمشان با جمعیتی بالغ بر ۴۳ هزار نفر در استان ایلام می باشد.
غفوریان به انعقاد قرارداد همکاری در راستای ارتقای کیفی خدمات و افزایش سطح رضایتمندی بیمه شدگان با ۱۱ هزار مرکز درمانی در سطح کشور و ۱۹۰ مرکز درمانی مختلف در استان ایلام اشاره کرد و افزود: بیمه دی به نوعی گسترده ترین شبکه خدمت رسانی در کشور است.
ایشان اضافه کرد: شعبه تخصصی ارزیابی خسارت متشکل از کارشناسان مجرب ارزیاب خسارت به صورت جداگانه برای هر خدمت و پزشکان معتمد مقیم مشغول فعالیت است.
غفوریان از وجود تعداد ۱۶ میز خدمت برای جمع آوری اسناد درمانی در سطح استان سخن به میان آورد و افزود: روزانه به صورت میانگین تعداد ۸۵۰ پرونده خسارت توسط همکاران ما در شعبه خسارت دریافت و ثبت میشود.
این مسئول خاطرنشان کرد: بیمه دی دارای خدماتی متمایز برای بیمه شده گان، بیمه گذاران و مشتریان خود از جمله ارائه خدمت ویزیت آنلاین برای جانبازان معزز ۷۰ درصد به بالا، خدمات مشاوره پزشکی تلفنی به کلیه بیمه شدگان، پرداخت خسارتهای مستقیم بیمه شدگان طی سه روز کاری، پرداخت صورتحسابهای مراکز درمانی طرف قرارداد در کمتر از سه ماه، پاسخگویی ۲۴ ساعته مرکز تماس بیمه دی با شماره تلفن ۱۶۷۱ و عیادت و سرکشی ماهانه از بیمه شدگان با اولویت بیمه شدگانی که در حال طی پروسههای درمانی خود هستند، می باشد.
غفوریان در پایان گفت: در سه ماهه زمستان امسال تعداد ۱۸ دیدار از بیمه شدگان قرارداد جبران ( ایثارگران ) شامل بیمه شدگان عادی و بیمه شدگان صعب العلاج و همچنین بیمه شدگان صعب العلاج سایر قراردادها انجام گرفته است.
ماناسپهر - مدیرعامل بیمه تعاون در پیامی به مناسبت فرارسیدن نوروز 1404، ضمن تبریک سال نو به بیمهگزاران، نمایندگان و همکاران شرکت، بر تداوم مسیر رشد و توسعه بیمه تعاون در سال جدید تأکید کرد و ابراز امیدواری کرد که سال پیشرو، سرشار از موفقیت، آرامش و پیشرفت برای همه باشد.
به نام خدا
ماناسپهر - مدیرعامل بانک صادرات ایران، گفت: ارتقای تفکر بانکداری نوین مهمترین هدف بانک صادرات ایران برای کسب جایگاه برتر در سال 1404 است.
ماناسپهر - دکتر علی خورسندیان مدیرعامل بانک مسکن طی پیامی ضمن تبریک سال جدید؛ همزمانی بهار طبیعت، بهار قرآن و فرارسیدن برترین شب های نیایش با خداوند جان آفرین، را نوید بخش سالی نیکو برای مردم عزیز کشورمان عنوان کرد.