مدیرعامل بانک صادرات ایران:

یاد مهندس مفرح، آغازگر دوران نوین در بانکداری دیجیتال سپهر است

ماناسپهر – مدیرعامل بانک صادرات ایران زنده نگاه داشتن نام مهندس مفرح، بنیانگذار این بانک را انگیزه‌ای برای هم‌افزایی کارکنان و ارتقای جایگاه بانک در اقتصاد کشور و بهره‌گیری از خدمات نوین بانکداری عنوان کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، محسن سیفی در نشستی در جمع اعضای هیئت‌مدیره و هیئت‌عامل با بیان این مطلب به سهم روز افزون بانک در بازار اشاره کرد و رسیدن تعداد تراکنش‌های ماهانه به مرز یک میلیارد مبادله پولی را نشانه‌ای از اعتماد مشتریان به این بانک برشمرد.

او با ارائه گزارشی از روند بهبود سرعت مبادلات پولی و ارتقای زیرساخت‌های بانکداری دیجیتال در این بانک، افزود: تعداد مبادلات پولی از طریق ۱۰ درگاه اینترنت بانک، پایانه شعب، پایانه فروشگاهی، تلفن‌بانک، خودپرداز، درگاه پرداخت اینترنتی IPG، نرم افزار صاپ، کیوسک بانک، همبانک و همراه بانک به بیش از ۹۲۵ میلیون تراکنش رسیده که مبلغ مبادله شده آن توسط بانک صادرات ایران از ۵۶۲ هزار و ۵۴۴ میلیارد تومان فراتر رفته است.

سیفی در ادامه گفت: راه‌اندازی بانک دیجیتال سپینو در ۳۰ روز ابتدایی رونمایی، با استقبال بیش از ۳۰۰ هزار هموطن روبه‌رو شد که نشان‌دهنده اعتماد به بسترهای امن و نوین بانک صادرات است.

مدیرعامل بانک صادرات ایران اظهار کرد: امروزه سپهرکارت، نماد اعتبار در خانواده‌های ایرانی است. به طوری که بیش از ۲۷ میلیون و ۷۰۰ هزار سپهرکارت فعال در اغلب خانواده‌های ایرانی وجود دارد که به عنوان سندی قابل اعتماد، مشابه اعتبار برگه چک بانک صادرات از روزگاران گذشته، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

*تسهیل خدمات بانکی با خودپردازها و کیوسک‌ها

سیفی گفت: بانک صادرات ایران همچنین با در اختیار داشتن نزدیک به ۵۲۰۰ ​دستگاه خودپرداز در اقصی نقاط کشور، بالاترین تعداد این دستگاه‌ها را برای استفاده هموطنان فراهم کرده است که ماهانه بیش از ۴۳ میلیون تراکنش پولی و خدمات دریافت و پرداخت را تسهیل می‌کند. همچنین، ۱۳۰۰ کیوسک بانک صادرات نیز به تنوع خدمات بانکی افزوده است.

*خدمات به فعالان کسب و کار

وی تاکید کرد: بیش از ۹۷۸ هزار پایانه فروش در بخش‌های مختلف به فعالان فضای کسب و کار کشور خدمات ارائه می‌دهند و صاحبان مشاغل و بنگاه‌های اقتصادی از طریق ۲۳۶۰ درگاه IPG بانک صادرات، محصولات خود را به فروش می‌رسانند. این دستاوردها نشان‌دهنده تعهد بانک صادرات به ارائه خدمات با کیفیت و ایجاد بسترهای امن مالی برای مشتریان است.​